25 Ocak 2016 Pazartesi

''BEN,BEN DİYE BAĞIRAN BİR NESİL GELİYOR''

Vermekten korkan,paylaşmayı bilmeyen,her istediğine çabalamadan ulaşmak için eğilen,

Kibirli olup, kendini üstün görüp karşısındakileri dinlemeyen,sadece kendi konuşmasını dinleyen,

İşini sadece menfaati için yapıp doyuma ulaşan,karşılıksız iyilik yapmasını öğrenemeyen,

Bilgininin derinliklerine dalmayıp her şeyi en iyi ben bilirim,en değerli benim diye düşünen,

Hazineleri arkadaş olarak gören,hayat derslerine sırtını dönen,karşılıksız hiçbir şey vermeyen,

Her istediği yerine getirildiği ve tembelleştiği için fakirleşen,esir olan,utanç ve sıkıntı çeken,

Herkesin aynı ortamda yaşadığını düşünmeden,başkalarının kendisi için hizmet vermesini isteyen,

Sorumluluk duygusuna sahip olmayan,hazırcı olarak yetişen,mücadele etme duygusu verilmeyen,

Yardımseverlik ahlakı geliştirilmeyen,mutsuz ve neşesiz olmasının suçunu başkalarına yükleyen,

Hoşgörüsüz,kendisini geliştirmeyen,eğitmeyen,başaramadıklarından ders almasını bilmeyen,

Başkasından çok kendisini düşünen birinden,

İyi bir baba,

İyi bir ana,

İyi bir iş adamı,

İyi bir ''devlet ''adamı,olmaz,

Ben,ben diyenler sahip olduğu akıl ve vicdanını kendisi için kullanır,aç gözlü,
cimri ve çıkarcı olup başkalarıyla ilgilenmezler,kendileriyle ilgilenirler,

''Kimseye boyun eğmeden yaşamak istiyorsak önce kendimiz iyi olacağız, hepimizin birbirimize muhtaç olduğunu bilelim''

BİLAL GÜRER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder